Maanrock ’08

Dankzij Sven van GVA kon ik perstoegang voor Maanrock verkrijgen. Ik heb nog nooit frontstage foto’s kunnen maken en voelde me wel een beetje “een outsider” tussen al die pro’s met hun “kanonnen” maar ik heb (in mijn ogen) toch een paar goede beelden kunnen schieten.

Tags: , , , ,

2 responses to “Maanrock ’08”

  1. Frederik says :

    Ik had ook heel graag geweest maar omdat ik te tam was in het jaar heb ik een tweede zit

  2. eva says :

    ik ben wel geweest en vooral tim vanhamel was goed (ik had dezelfde zonnebril als hem aan !!!=p)

Leave a Reply

