Analoog

Als sinds ik begon met digitale fotografie was ik meteen gefascineerd door de analoge voorganger. Ik vind het een enorme charme hebben en durf zelfs zo ver gaan als te zeggen dat er zonder film geen “echte” fotografie meer zou zijn.

Klik hier voor de flickr-set van foto’s die ik nam met de Pentax SP1000 die ik van m’n grootvader erfde.

Tags: , , , ,

One response to “Analoog”

  1. dieterdelathauwer says :

    ongelooflijk.. dat we dat nog mogen meemaken… fascinatie voor de analoge fotografie!!
    jij verdient een pluimpje! :o)

Leave a Reply

